fredag 8 augusti 2008

Min första lediga dag...

...på en och en halv månad *weiiii*. Och denna dagen följs av en lika ledig helg. Behöver inte infinna mig på arbetet förrän måndag klockan 05.00 :D

Så det har redan hunnits inhalera ett glas rosé, lite kladdkaka och tortillachips (jag vet, sjukt konstig blandning...men jag lovar, krängde det inte samtidigt ;)...). Men vad händer då? Jo, rastlösheten attackerar och jag får ett desperat sug efter att sticka ut och jogga.
I vanliga fall hade detta varit en mycket välkommen attack, om det inte vore för den lilla sakens skull att detta faktiskt ÄR min första lediga dag på sjukt länge. Jag har minsann städat hela dagen också, så jag förtjänar att bara ligga i soffan. Grr, måste mota bort...bort bort bort!

Pratade med Klara idag, briefade mest över kommande styrelsearbete lite snabbt. Klara ska i början på nästa vecka skicka ut ett mail till alla våra medlemmar så jag tog mig lite tid nu på kvällen och kollade igenom texten...såg bra ut!

Och så vill jag återigen påminna er alla om det kommande VALET...val val val! Ta nu chansen gott folk och kandidera om har det minsta sug. Ni kommer vinna så mycket på det! :)

Well, nu ska jag försöka mota bort det sista suget av jogg (jag som annars aldrig direkt är disciplinerad joggare, vad händer?) och slänga mig i soffan och unna mig lite ledighet och lyx!

Mvh Linda, ordf

Inga kommentarer: