söndag 18 maj 2008

Ljusa kvällar om våren...

nej det är verkligen ingen sommar här. Har precis varit på en promenad och en!! grad kvar till nollan- den 18 maj. Men det norra Sverige saknar i värme, vilket är en hel del, tar det igen med ljusa timmar. Nu blir det aldrig mörkt. Otroligt vackert. Särskilt när rullgardinen gått sönder, nej jag är inte bitter. Har ni chansen så åk norrut under sommaren, en riktigt annorlunda upplevelse.

Jag som var antianti denna blogg, nu är jag iaf här.. faktiskt kul att se vad ni andra har för er. Jag borde väll också dela med mej av någon tentaångest men njej, jag kör inte den. Gillar att ta det lungt innan tentan istället, utan ångest. Ta en glass i solen, eller det kanske blir snöboll?!

Har haft en härligt avslappnad helg för första gången på länge länge. Spelade "så kan det låta"- superkul om man kan sjunga.

Har kikat på lite mentorskapsböcker btw- finns en hel del där ute värda att läsa igenom. Ska beställa några och lusläsa under sommaren..

Nu ska det snart sussas.

Inga kommentarer: