onsdag 4 mars 2009

Första lönen...

...som yrkesverksam har äntligen trillat in :) Snart har jag arbetat i en månad på mitt nya jobb som kostinformatör på äldreförvaltningen i Stockholm stad. Det är väldigt stimulerande och utvecklande att äntligen ha nått målet efter fyra års uppladdning.

Tänkte även passa på att avslöja hur jag fick detta underbara "mitt första jobb". Ni har säkert hört det förr.... genom kontakter! Kontakter som jag skaffat mig via Naturvetarna. Så det är delvis sant när jag säger att det är tack vare Naturvetarna som jag gått från student till kostinformatör.

/Camilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woho!! Go camilla!

Lisa Gemmel sa...

Grattis Camilla! Den första lönen var riktigt skön att få.

Jag fick inte jobb via direkta kontakter, men är ganska säker på att mitt studentengagemang var nyckeln till jobbet. Det lönar sig att vara engagerad!

Grattis än en gång, vi kanske ses på lördag?