fredag 13 juni 2008

Klargörande!

Den 3 juni skrev Eva Westerberg i sin blogg om att vi i just denna blogg annonserat ut att hon länkat till oss via sin blogg. Denna "annonsering" kom ut innan Eva faktiskt hann länka till oss.

Vill därmed bara klargöra hur detta gick till, vi är varken synska eller överdrivet intelligenta! Anledningen var att via ett telefonmöte blev vi informerade kring att Eva skulle länka till vår blogg. Jag antog (utan att verkligen kolla detta först) att detta redan var gjort. När jag då efter mötet uppdaterade bloggen kring vad som skedde på telefonmötet, så skrev jag kvickt med just detta...att Eva länkat till oss! Detta var dock lite fel av mig att göra, innan jag kollat fakta! But that's life. Blev ju ett roligt blogginlägg för Evas del :)

Själv sitter jag på mitt sommarjobb nu och har tagit en minipaus, just för att skriva detta inlägg! Jag hoppas att alla ni andra har fått en fin start på sommaren och att den fortsätter så!

Jag hoppas också på många inlägg i denna blogg i sommar, både från Agrifack och NVF....själv planerar jag att kolla närmare på en sak som jag läste i Naturskyddsföreningens tidning igår angående Magnus Andersson, CUFs ordförande. Vill dock inte än gå in på detaljer, utan jag återkommer dock när jag luskat fram alla fakta! Liten följetång kanske? ;)

Ha det gott, nu får jag fortsätta att jobba!

//Linda, ordförande Agrifack

Inga kommentarer: