torsdag 11 september 2008

Första mötet med Saco Studentråd!

Förra helgen hade vi ett givande sista styrelsemöte utanför Stockholm med det "gamla" Agrifack Studentråd, som ju till höstkonferensen 20-21 sept kommer att gå samman med Naturvetareförbundet. Det kommer att bli en händelserik konferens och en milstolpe i Agrifack Studentråds historia. Imorgon bitti bär det återigen av till Stockholm för min del. Då ska jag nämligen på mitt första styrelsemöte med Saco Studentråd! Är något som jag sett fram emot länge och det känns väldigt spännande! Äntligen kan jag sätta mig in i Saco Studentråds arbete på riktigt och bedriva nationell studentpolitik på hög nivå! Ser det som ett viktigt uppdrag att vara Agrifacks länk till Saco och jag kommer att göra mitt bästa för att hålla Agrifack "up to date" samt hämta inspiration från Sacos verksamhet. Det finns mycket att lära av varandra.

/Patrik den vice

Inga kommentarer: