onsdag 3 september 2008

Så var man igång!

Hösten är härlig!
Lite småkallt här uppe i norr men mysigt.
Även vi umeambassadörer hade ett möte i måndags. Väldigt trevligt med middag på Rex som är en grym restaurang. Prat om höstens godbitar och mycket annat.. Jag fick med mej en "termin tvåare" från Dietistprogrammet som är intresserad av ambassadörsrollen- en supertjej med koll som jag tror blir kanon.

Imorgon ska jag upp i ottan, ca 05 och ta cykeln (!!!!) till flygplatsen. Bli serverad kontinental frukost och sedan ha möte i Nacka med Agrifack och Naturvetarförbundens styrelser. Jag sitter med i namngruppen som även är ansvariga tillsammans med några från kansliet för den nya loggan. Den nya loggan är grym.. enligt mej- hoppas att de andra gillar den lika mycket bara! Så jag vet något som inte Ni vet... pilutta Er.

Vi hörs!
/Anna
Studentrepresentant Agrifack

Inga kommentarer: